پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261937
فرايند آبگيري پروژه سد غدير باباحيدر بعد از 16 سال
تاریخ انتشار : 1402/08/24 16:18:08
نمایش : 358
فرماندار شهرستان فارسان گفت:يکي از پروژه‌هاي پيشرو در استان که فرايند آبگيري آن‌ آغاز خواهد شد پروژه سد غدير باباحيدر مي‌باشد که فرايند آبگيري آن تا دو ماه آينده به پايان مي‌رسد و بهره‌برداري از آن انجام خواهد شد.
سيدهادي صالحي، فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن عرض تبريک به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خواني گفت: به استحضار همه همشهريان وهم استاني‌هاي عزيز مي‌رسانم که در سفر اول دولت 13 مصوبات خيلي خوبي داشتيم که در قالب 55 مصوبه ابلاغ شد که بسياري از آن‌ها با پيگيري‌هاي مستمر يا انجام شد و يا در حال اجرا مي‌باشند.
 
وي خاطرنشان شد: شهرستان ما آماده است تا در روزهاي آينده در خدمت اعضا هيئت دولت، نمايندگان و رياست محترم جمهور باشد.
 
وي اظهار داشت: يکي از پروژه‌هاي پيشرو در استان که فرايند آبگيري آن‌ آغاز خواهد شد پروژه سد غدير باباحيدر مي‌باشد که فرايند آبگيري آن تا دو ماه آينده به پايان مي‌رسد و بهره‌برداري از آن انجام خواهد شد.
 
وي تصريح کرد: چند پروژه توليدي در شهرک صنعتي جونقان داريم که آن‌ها هم افتتاح خواهند شد و پروژه‌هاي ديگر نيز وجود دارند که سرکشي از آن‌ها و روند پيشرفت آن‌ها مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
 
سيدهادي صالحي بيان داشت: يکي از مطالبات به‌حق مردم شهرستان فارسان جاده و تونل ارتباطي بين شهرستان فارسان  و شهرستان اردل مي‌باشد و کشتارگاهي که در شهرستان وجود دارد که اميدواريم اين پروژه‌ها نيز به بهره‌برداري برسند.
 
وي تصريح کرد: در اين سفر شهرستان فارسان ميزبان وزير بهداشت و آموزش پزشکي جناب دکتر عين الهي و تعدادي از معاونين وزرا خواهد بود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html